Köp- och leveransvillkor

Välkommen till Morgan Madison! Här hos Morgan Madison (org.nr 559173-6615) kan du se noga utvalda produkter till ditt hem; inspirerade av just den där lyxiga hotellkänslan som du längtar efter. För oss är det viktigt att produkterna ska vara hållbara, både för dig själv och för miljön.

Köp- och leveransvillkoren nedan är tillämpliga på samtliga köp och beställningar gjorda i Morgan Madisons butik (morganmadison.se) av kunder som har Sverige som sin bostadsort. I de fallen där kunden är bosatt i en medlemsstat inom EU annan än Sverige är villkoren tillämpliga i de delar där de inte avviker från konsumentlagstiftningen i kundens land. Vi på Morgan Madison AB följer den konsumenträttsliga lagstiftningen i kundens land där så föreskrivs av EU-regler. Du som kund hos Morgan Madison har alltid rätt att begära ut information om dina personuppgifter. Du är även välkommen att återkomma till oss ifall en personuppgift ändras eller om du önskar borttagande av en personuppgift. Vid frågor och funderingar så nås vi på e-post: kundservice@morganmadison.se. Vi återkommer till dig inom 48 timmar via telefon och/eller mejl. Skulle vi mot förmodan inte kunna svara på din fråga, kommer vi att återkomma inom 48 timmar och meddela varför förseningen uppstått.

Köp
När en beställning läggs i kassan ingår du ett avtal om köp. En orderbekräftelse genereras sedan automatiskt av vår databas och skickas till dig via e-post. I orderbekräftelsen ser du som kund totalpriset inkluderat moms och andra skatter, avgifter och eventuella leveransavgifter.

Om en eventuell felaktighet skulle uppstå i ordern kontaktar vi dig snarast möjligt för att hantera ärendet vidare. Felaktigheten måste dock vara tydligt uppenbar och tillåten enligt svensk lagstiftning.

Försäljning till minderåriga
Vi på Morgan Madison AB ingår endast avtal med myndig person (18 år och över). Om du är under 18 år gammal så krävs målsmans tillstånd för att kunna genomföra en beställning.

Priser och produktinformation
De priser vi har i butiken är våra dagsaktuella priser inklusive 25 % (alternativt 6 %) moms. Momsen är inkluderad i totalkostnaden som du ser i kassan. Ändras momsen så förbehåller vi oss rätten att ändra på priserna motsvarande ändringen. Prisjusteringar kan även ske när som helst utan föravisering.

Ovan information gällande moms gäller för privatpersoner. Är du återförsäljare och/eller B2B-kund så är du varmt välkommen att kontakta oss för offert, visning och information genom att kontakta andreas@morganmadison.se, +46 734 43 30 60.

Vi förbehåller oss rätten att korrigera eventuella tryckfel vid produktinformation eller pris, i den utsträckning som är tillåten enligt gällande konsumenträttslagstifning. Är du inte nöjd med den eventuella korrigeringen som vi gjort har du självfallet rätt att avbeställa din order. Från vår sida har vi rätt att inte genomföra en beställning ifall ett fel inträffat på sidan, såsom ett tekniskt fel eller att lagersaldot inte uppdaterats när varan är slut i lager.

Presentkort och rabattkoder
Har du en presentkortskod eller en rabattkod så anger du detta i kassan. Presentkortskoden anges exakt som du fått den, med versaler om du har bokstäver i den. Rabattkoder kan i vissa fall ej kombineras med varandra eller med aktuella kampanjer. Endast ett presentkort/rabattkod i taget kan anges i kassan.

Produkter och totalkostnader
Samtliga produkter som vi säljer är anpassade till bruk i Sverige. Totalkostnad, som inkluderar fraktkostnad och eventuella andra avgifter och moms, är inkluderad i det totala priset som du ser i kassan. Erbjudanden och rabattkoder/presentkort är tydligt specificerade i kassan. Vi reserverar oss för eventuell slutförsäljning av populära produkter.

Betalningssätt

Morgan Madisons webbutik är baserad på Klarna Checkout som är ett smidigt, tryggt och enkelt sätt att handla.

Om Klarna Checkout
Klarna Checkout för privatkunder. Klarna Checkout presenterar viss information för dig så snart du är identifierad. Vilken information du behöver ange för att uppnå identifiering kan variera mellan olika köptillfällen och kunder. Någon kreditupplysning tas aldrig direkt i Klarna Checkout utan vid behov beroende på det betalningsalternativ du har valt. Kreditupplysningar som tas av Klarna påverkar inte din kreditvärdighet och kan inte ses av andra som begär kreditupplysning om dig, t.ex. banker. Efter att du har identifierats visar Klarna Checkout vilka alternativ som är tillgängliga för just dig.

Genom att du genomför ett köp i kassan så godkänner du Klarnas användarvillkor, dessa finns även länkade längst ner i kassan. Klarna uppfyller kraven för PCI DSS.

Kortbetalning
Att betala med kort är förvalt i kassan och detta kan du använda utan att uppge ditt personnummer. Du kan alltid känna dig trygg att handla med svenska kort utställda av VISA eller MasterCard i butiken. När du betalar med kort skickas du vidare till en säker sida med SSL-certifikat där du tryggt fyller i dina kortuppgifter och genomför betalningen. När betalningen har godkänts skickas du tillbaka till butiken där du får en bekräftelse på att ditt köp är genomfört.

Direktbetalning via Betala Direkt
Morgan Madison AB erbjuder säker direktbetalning via din internetbank som du kan bekräfta med Mobilt BankID. Med Klarnas Betala Direkt kan du genomföra en betalning från ditt bankkonto. Om du tidigare registrerat ditt bankkonto för direktbetalning hos oss (med ett autogiromedgivande), antingen via Klarnas kundportal eller i samband med ett köp, så räcker det att du godkänner betalningen med Mobilt BankID. Har du ännu inte registrerat dig för direktbetalning så kan du göra det med några enkla steg och bekräfta med Mobilt BankID. Vi delar aldrig dina bankuppgifter med någon förutom din bank. Pengarna dras från ditt konto i samband med att butiken hanterat din beställning. Det sker vanligtvis när varorna skickas av butiken eller direkt vid köpet vid köp av digitala varor. Du kan läsa mer om när pengarna dras från ditt bankkonto och vad som gäller för din betalning i Klarnas villkor för autogiro. Om det av någon anledning inte går att dra pengarna kommer du att få en faktura i stället. Skulle du därefter inte få dina varor, eller om det är något fel på dem, gäller självklart Klarnas köparskydd. Du kan läsa mer om hur vi hanterar din data i vår dataskyddspolicy.

Delbetalning via Klarna
Du kan ansöka om att betala i din egen takt eller betala ett fast belopp per månad. När du delbetalar med Klarna gäller alltid följande:
Du får hem varan innan du betalar
Du samlar alla dina köp på en månadsfaktura
Du betalar i din egen takt eller ett fast belopp per månad

Konto – betala i din egen takt
Du betalar valfri summa per månad. Det lägsta belopp du kan betala är 1/24 av beloppet som återstår och inte mindre än 50 kr varje månad. Du kan när du vill betala hela det återstående beloppet. En administrationsavgift om 29 kr i månaden tillkommer på fakturan.
Exempel: Vid ett köp om 10 000 kr är uppläggningsavgiften 0 kr. Den gällande årsräntan är 19,90 % vilket motsvarar en effektiv ränta om 29,22 %. Kreditköpspriset är 11 458 kr. Antalet delbetalningar är 12 stycken och varje delbelopp är 955 kr. Exemplet förutsätter att avbetalning sker under ett års tid.

Fast delbetalning
Fast delbetalning från Klarna innebär att du delar upp din betalning på 6, 12 eller 24 månader (och hos vissa butiker t.o.m. 36 månader). Du vet från början vilken din månadskostnad blir – och du vet när du har betalat klart.
Vid fast delbetalning beräknas räntekostnaden på det totala utestående beloppet vilket betyder att månadskostnaden blir högre den första månaden och lägre den sista månaden.
Länk till Klarnas Allmänna villkor.
Länk till Standardiserad Europeisk konsumentkreditinformation.

Ansökan och accept
Om Klarna godkänner din ansökan om delbetalning kommer beloppet att läggas till ditt befintliga Klarna Konto. Om Klarna godkänner din ansökan och du inte redan har ett Klarna Konto kommer vi att skicka en bekräftelse till dig. När du har fått din bekräftelse har du ett Klarna Konto.Klarna förbehåller sig rätten att neka din ansökan om delbetalning.

Kreditprövning och personuppgiftshantering
Vid köptillfället görs en kreditprövning som i vissa fall innebär att en kreditupplysning tas. Du får då en kopia på kreditupplysningen per post.
Personuppgifter hanteras i enlighet med gällande lagstiftning. Klarna behandlar personuppgifter främst i syfte att utföra identifikation, kundanalys, kreditkontroll, marknadsföring och affärsutveckling, inklusive överföring till särskilt utvalda partner eller till stat utanför EU/EES-området. Personnummer används som kundnummer i kundhanteringssyfte. Se Klarnas dataskyddspolicy för en närmare beskrivning av Klarnas personuppgiftsbehandling.
Har du några ytterligare frågor eller funderingar är du välkommen att ringa Klarna på telefonnummer 08-120 120 10. Måndagar till torsdagar har de öppet 08.00–20.00, fredagar 08.00–18.00 och helger 10.00–17.00.

Faktura
Vid betalning mot faktura gäller betalningstiden 14 dagar som standard från den dag dina varor skickas från oss. Fakturan skickas samtidigt som varan lämnar lagret. För att kunna använda dessa betalningsalternativ krävs ditt personnummer och en godkänd kreditbedömning hos vår partner samt att din order sänds till din folkbokföringsadress. Kreditbedömningen resulterar inte i en notering av begäran hos kreditinstitut. När du handlar för mer än 6 000 kr eller vill dela upp betalningen krävs även information om din årsinkomst. Avgift för faktura är 0 kr. Fullständiga villkor redovisas tydligt i kassan.
En påminnelseavgift tillkommer vid utebliven betalning. Har du handlat för under 60 kr tillkommer 29,00 kr, och har du handlat för 60 kronor eller mer tillkommer 60,00 kr i påminnelseavgift. Även en dröjsmålsränta om 24,00 % plus gällande referensränta tillkommer. Sker ingen betalning därefter kan fordran komma att överlämnas för inkassohantering där ytterligare inkassokostnader kan tillkomma.
När du har fått hem din faktura kan du, i stället för att betala hela fakturan på en gång, erbjudas att betala in ett lägre belopp och på så sätt göra om din faktura till en flexibel delbetalning. Detta innebär att du betalar i din egen takt med minst 50 kr per månad. Den effektiva räntan vid ett köp om 10 000 kr, 29 kr i månatlig administrativ avgift, 19,90% i rörlig ränta och betalning över 12 månader är 29,22%. Varje delbetalning blir då 955 kr per månad och din totalkostnad blir 11 458 kr.

Leveranser

Leveranstid
Normal leveranstid är 3-5 arbetsdagar efter det att vi mottagit din beställning. Detta gäller med DHL och för varor som finns i lager för omgående leverans. Om varorna på något sätt skulle bli försenade eller ej finnas tillgängliga i lager hör vi av oss så snart vi fått kännedom om detta. Självklart har du som kund rätt att häva ditt köp om leveransdatumet har en väsentlig betydelse för dig.

I undantagsfall förekommer det att vår transportör inte har daglig utkörning av paket till vissa paketombud då kan leveranstiden eventuellt förlängas något. Detta gäller främst paketombud i mindre befolkade områden.

Fraktpris (inom Sverige):
Tillgängliga leveransalternativ och priser för eventuella tillval visas alltid i kassan.

Leveranssätt och uthämtning
Leverans av beställda varor sker med DHL eller PostNord. I kassan kan du själv välja utlämningsställe utifrån ditt postnummer så att paketet hamnar så nära dig som möjligt.

Leverans till utlämningsställe – PostNord (69 kr)
Detta gäller för beställningar med en vikt under 25 kg. Försändelsen levereras till närmsta postnordombud, t.ex. en närliggande livsmedelsbutik. En sms-avi skickas ut med information om var du kan hämta ditt paket. För att förhindra att paketet går i retur behöver det hämtas inom 14 dagar annars debiteras en kostnad om 200 kr för outlöst paket.

Leverans till utlämningsställe – DHL Service Point (69 kr)
Detta gäller för vanliga beställningar med en vikt under 25 kg. Försändelsen levereras till närmsta DHL-ombud. En sms-avi skickas ut med information om var/hur du kan hämta ditt paket. För att förhindra att paketet går i retur behöver det hämtas inom 14 dagar annars debiteras en kostnad om 200 kr för outlöst paket.

Större paket
Vid beställning av större paket så gäller ej standardfrakt. En fraktkostnad baserad på vikt kan eventuellt tillkomma men denna visas tydligt i kassan innan din beställning är lagd.

 

Transportansvar
Transportansvar innebär att du ansvarar för att din försändelse kommer fram hel till oss vid en egensänd retur, i det fallet att du nyttjar din ångerrätt eller för en reklamation. Packa därför gärna varorna extra noggrant så att de inte skadas under färden. Använd gärna ett alternativ där du kan spåra försändelsen, till exempel paket eller rekommenderat brev. Vid retur av paket från utlandet är det väldigt viktigt att du märker paketet med RETUR för att undvika eventuella extra kostnader.
Om varan skadas eller kommer bort under transporten från oss till dig är det vi som är ansvariga. Vid en eventuell egensänd retur till oss är det du som kund som är ansvarig för godset, om du väljer att använda dig av vår returfraktsedel ansvarar vi för om något skulle uppstå under returens gång.

Om varan skadas eller kommer bort under transporten från oss till dig är det vi som är ansvariga. Vid en eventuell egensänd retur till oss är det du som kund som är ansvarig för godset, om du väljer att använda dig av vår returfraktsedel ansvarar vi för om något skulle uppstå under returens gång.

Transportskador
Om produkten är skadad vid leveranstillfället bör detta anmälas omgående till vår kundservice, antingen via e-post eller telefon. För att vi ska kunna reklamera skadan gentemot vår transportör behöver vi anmäla transportskadan till dem inom 1-3 dagar. Du bör därför anmäla skadan inom denna tid. Detta gäller såväl synliga som dolda transportskador och det är därför viktigt att du packar upp och kontrollerar att produkten är felfri så snart som möjligt efter mottagandet. Tänk på att alltid spara förpackning och emballage för att reklamationen ska kunna hanteras korrekt.

Ej utlöst order
Icke utlösta paket kommer att gå i retur till oss efter 14 dagar och du debiteras för returfraktkostnaden på 200 kronor. 
Om du har valt faktura som betalningsalternativ är det viktigt att du kontaktar Klarna för att undvika eventuell påminnelseavgift och dröjsmålsränta. Ersättning för outlöst paket skickas genom faktura via Klarna.

Ångerrätt

Som kund har du att rätt att packa upp varorna och kontrollera funktion och utseende. Om du mot förmodan inte skulle vara nöjd med ditt köp så kan du självklart ångra dina produkter till oss inom 14 dagar efter att du mottagit dem. Du har därefter 14 dagar på dig att returnera varorna till oss. Vid en delleverans gäller det 14 dagar efter att du mottagit den sista varan på din lagda order.

Väljer du att returnera varan så ska varan paketeras ordentligt i sin originalförpackning samt emballage, och varan ska vara i sitt ursprungliga skick.
För att kunna hantera din retur så ta kontakt med vår kundtjänst på +46 734 43 30 60 alternativt kundservice@morganmadison.se. Uppge ditt ordernummer, kundnummer och namn så hjälper vi dig direkt.

Med i ditt paket kommer en returfraktsedel och den fäster du på paketet. Det följer även med ett formulär med returorsak och feedback som du fyller i; det hjälper oss oerhört i arbetet för att göra butiken ännu bättre och för att skapa en ännu bättre upplevelse för dig som kund. Du kan även skriva ut Konsumentverkets standardformulär för ångerrätt som du hittar här.
Vid eventuellt utnyttjande av din returrätt utan vår returfraktsedel så står du för fraktkostnaden och har således även transportansvar. Returer skall skickas till vår adress som du finner nedan eller under Kontakta oss.

Transportansvar innebär att du ansvarar för att din försändelse kommer fram hel till oss. Packa därför gärna varorna extra noggrant så att de inte skadas under färden och använd gärna ett alternativ där du kan spåra försändelsen, till exempel paket eller rekommenderat brev. Vid retur av paket från utlandet är det väldigt viktigt att du märker paketet med RETUR för att undvika extra kostnader.

Återbetalning sker inom 14 dagar efter det att vi har mottagit meddelande om att du nyttjar din ångerrätt. Vi förbehåller oss dock möjligheten att invänta bevis om att returen är avsänd till oss alternativt när vi har mottagit returen. Då sker en utbetalning som kan ta 5-7 bankdagar. Återbetalningen sker också med samma betalsätt som ursprungligen har använts.

Vänligen observera att ångerrätt ej gäller företag.

Returadress:
Morgan Madison AB
Småbåtshamnen 18F
263 39 Höganäs

Reklamationsrätt
Du som kund ska alltid känna dig trygg och nöjd vid ett köp av oss. Morgan Madison AB tillämpar Konsumentköplagens reklamationsrätt vilket innebär att du har tre års reklamationsrätt efter det att du har mottagit varan. Vi förutsätter då att alla skötselråd följts och att normal aktsamhet iakttagits.

Vid ett reklamationsärende rekommenderar vi att du kontaktar vår kundtjänst för snabbare hantering, de hjälper dig sedan vidare med ärendet. Du kommer då bli ombedd att tillhandahålla bildbevis via e-post på felaktigheten/den defekta vara där felet tydligt framgår. När vi mottagit den reklamerade varan undersöks felet på nytt och därefter skickas en ny vara till dig. Du betalar inget för frakten på den nya varan.
Vid en reklamation ska felet anmälas snarast eller så snart felet har upptäckts. Anmälan om fel på varan inom två (2) månader anses alltid vara inom rimlig tid. Vid en godkänd reklamation står vi som handlare för alla kostnader, inklusive all frakt.

Kontakt vid reklamation
Morgan Madison AB
Kundtjänst
Kundtjänst: 0771-11 12 12 
E-post: kundservice@morganmadison.se

Tvister

Vid eventuella tvister är vår målsättning att alltid komma fram till bästa möjliga lösning, vad som än har inträffat. Vid en eventuell tvist hos Allmänna reklamationsnämnden (ARN) följer vi alltid den rekommendation som ges av ARN. Konsumentköplagen (KKL) samt Distanshandelslagen (DHL) är tvingande lagar vi som återförsäljare arbetar efter. Våra köpvillkor är komplement till dessa bägge lagar. Lagen om alternativ tvistlösning gör det även möjligt att, utöver Allmänna reklamationsnämnden, vända sig till EU:s gemensamma tvistlösningssida där du som konsument kan skicka in klagomål och enas om en lösning med näringsidkaren http://ec.europa.eu/odr.

Eventuell tvist ska lösas av antingen Allmänna reklamationsnämnden (ARN) i Sverige eller European Commission Online Dispute Resolution (EU ODR).

ARN: http://www.arn.se/
Allmänna reklamationsnämnden
Box 174
101 23 Stockholm

ARN på andra språk: http://www.arn.se/other-languages/
EU ODR: http://ec.europa.eu/odr

Force majeure

Vi på Morgan Madison AB är befriad från åtagande om något helt oförutsägbart inträffar. Det kan till exempel vara bl.a. myndighetsåtgärd eller myndighetsunderlåtenhet, ändrad eller nytillkommen lagstiftning, konflikt på arbetsmarknaden, blockad/strejk, brand eller översvämning, sabotage eller olyckshändelse av en större omfattning. I force majeure ingår också myndigheters beslut som påverkar marknad och produkter negativt, t.ex. restriktioner, varningar, försäljningsförbud etc.

Sekretess & säkerhet

Allmänt
Vi behandlar dina personuppgifter med största försiktighet och garanterar att dina kunduppgifter endast används av Morgan Madison och dess närstående bolag. Morgan Madison och dess närstående bolag kommer inte, utan ditt samtycke, att vidareförmedla uppgifter om dig annat än om detta följer lagstiftning, om det krävs i samband med att du beställt en produkt eller tjänst eller om Morgan Madison anser att det krävs för att skydda och försvara rättigheter eller egendom tillhörande butiken och dess närstående bolag. Betalningstransaktioner (kort- och direktbetalning) hanteras av vår betalningspartner Klarna för att garantera en snabb och säker betalning. Klarna är PCI-DSS-certifierade (Payment Card Industry Data Security Standards).

Personuppgifter
Genom din registrering och/eller beställning ger du ditt medgivande till att Morgan Madison AB och dess närstående bolag samlar in och använder uppgifter om dina inköp samt de kontaktuppgifter du lämnar. Uppgifterna lagras och används för att vi ska kunna fullfölja våra åtaganden gentemot dig och se till att köpprocessen blir så smidig som möjligt för dig. Detta innebär att information om dig lämnas vidare även till vår fakturapartner Klarna samt aktuell logistikpartner.

Den 25 maj 2018 så trädde den nya europeiska dataskyddsförordningen GDPR (General Data Protection Regulation) i kraft. I korta drag behandlar lagen värnandet om privatpersoners uppgifter och syftar till att motverka massinsamling och spridning av just personuppgifter. När du som kund lägger en beställning i kassan får du information om att personuppgifterna kommer att sparas, varför de kommer att sparas, vilka som kan ta del av personuppgifterna samt vilka möjligheter du har som kund att ta del av och påverka vår behandling av dina personuppgifter. Du måste ge ditt medgivande till att dina personuppgifter sparas för att kunna slutföra en beställning.

Varför samlar vi in dina personuppgifter?
Personuppgifterna använder vi för att behandla avtalet mellan dig som kund och oss på Morgan Madison. Till exempelvis för att kunna leverera beställningen så måste vi ha adress och kontaktväg (t.ex. mobilnummer), för att vi ska kunna avisera. Detta stöds i svensk lagstiftning och är nödvändigt för att avtalet mellan kund och butiken ska kunna genomföras.

Vilka möjligheter har du som kund?
Du som kund har rättighet att begära ett registerutdrag från vårt system där du kan se vilka personuppgifter som är registrerade hos oss samt vad de har använts till. Du har även rätt att be om att bli glömd, det vill säga att vi anonymiserar dig som kund så att det ej längre är möjligt att identifiera vem du är. Observera att det finns andra lagar som dock kan påverka anonymiseringsprocessen t.ex. bokföringslagen. I den finns regleringar kring hur länge man behöver spara räkenskapsinformation vilket är grundläggande för att kunna följa affärshändelser såsom fakturor, årsredovisningar mm.

Som kund har du även rätt att få din information korrigerad vid önskan samt att få din information exporterad till ett annat system. Gällande marknadsföring så kommer vi på Morgan Madison aldrig att rikta reklam via mejl, brev eller telefon mot dig som kund om du inte gett medgivande till det. Detta är i led med att du som kund har rätt att begränsa behandlingen av dina uppgifter, det vill säga att du som kund även alltid har möjligheten att avregistrera dig från eventuella reklamutskick, även om du tidigare har godkänt detta.

Du har även rätt att neka behandling av dina uppgifter (spärr av uppgifter) samt att bli meddelad ifall personuppgifterna skulle ha varit involverade i en incident av betydelse. En incident kan t.ex. vara ett dataintrång och du som kund ska meddelas så snart det går.
Vi på Morgan Madison AB behandlar dina personuppgifter med största försiktighet och garanterar att dina kunduppgifter endast används av oss på Morgan Madison och dess närstående bolag. Betalningstransaktioner (kort- och direktbetalning) hanteras av vår betalningspartner Klarna för att garantera en snabb och säker betalning.

Säkra sidor
Alla sidor där du som kund lämnar personliga uppgifter vid köp är så kallade säkra sidor (krypterad överföring). Förmånsbutiken använder certifikat utställda av Equifax Secure Certificate Authority. Certifikatet garanterar att det är Morgan Madisons hemsida (morganmadison.se) som du som besökare kommunicerar med och att överföringen är krypterad. De flesta webbläsare såsom Internet Explorer och Firefox använder symboler för att visa om du befinner dig på en säker eller en osäker webbsida. Dessa symboler syns antingen i höger eller vänster hörn längst ner i webbläsarfönstret.

Ett annat sätt att se att den webbsida du besöker är säker är i adressen. I vanliga fall börjar adresserna med http:// men om du befinner dig på en säker sida börjar de istället med https:// där “s” står för “secure”.

 

Kontakt

Morgan Madison AB
Småbåtshamnen 18 F
263 39 Höganäs

Morgan Madison
Org.nr: 559173-6615

Returadress
Postpac – Morgan Madison
Maskingatan 6
274 30 Skurup

Morgan Madison

Vår vision är att ta hotellet till hemmet. Allt från handdukar, kuddar och bäddset: det ska kännas härligt och samtidigt som hemma. Vi ger dig den där lyxiga känslan som du bara får från ett exklusivt boutiquehotell. Så ta med dig hotellkänslan hem och njut av den varje dag.

Hållbarhet - planeten kan inte vänta

Vi arbetar effektivt med hållbarhetsfrågor och gör det yttersta för att ta fram hållbara produkter och för att klimatkompensera. Vi väljer ekologiskt eller återvunna fibrer och på många av våra produkter hittar du även märkningar från GOTS, Svanen och från Oeko-Tex.

Kontakta oss

kundservice@morganmadison.se
Kundtjänstnummer 0771-11 12 12
Morgan Madison AB
559173-6615
Småbåtshamnen 18 F
263 39 Höganäs

Om Oss

Kontakta oss

kundservice@morganmadison.se
Morgan Madison AB
559173-6615
Småbåtshamnen 18 F
263 39 Höganäs

TEH_LOGOTYPE